Apart-hotele w Polsce

piątek, 3 maja 2019

Silver Apartments ma już 40 apartamentów we Wrocławiu!

Silver Apartments ma już 40 apartamentów we Wrocławiu!


Jeszcze tak niedawno, kilka miesięcy temu, a dokładniej w pochmurny listopadowy wieczór napisałam post o Silver Apartments, który liczył wtedy 19 apartamentów. Już wtedy chciałam się wybrać do jednego z nich. Planowałam zarezerwować któryś na mój czerwcowy pobyt we Wrocławiu, ale wybór był tak trudny, że nie mogłam się zdecydować i zaniechałam temat. Do czasu… kilka dni temu, temat wyjazdu do Wrocławia powrócił. Weszłam na stronę apartamenty we Wrocławiu - Silver Apartments i mocno się zdziwiłam…


Silver Apartments ma już 40 apartamentów!

No pięknie...teraz to w ogóle się nie zdecyduje. Przejrzałam wszystkie apartamenty, postanowiłam je opisać. Jesteście ciekawi, który wybrałam?

Jeszcze tak dla przypomnienia Silver Apartments to nowoczesny aparthotel we Wrocławiu, działający od 2009 roku, wciąż prężnie się rozwija, oferując coraz większą liczbę nowoczesnych, w pełni wyposażonych apartamentów na doby, tygodnie, a nawet miesiące.

Lokalizacja w samym sercu Wrocławia

Zlokalizowany w samym centrum, 200 m od wrocławskiego Rynku z Ratuszem i Placu Solnego. Stąd będziesz mieć blisko do najważniejszych zabytków i miejsc we Wrocławiu. Aparthotel mieści się w nowoczesnym, oszklonym budynku Justin Center z ochroną i parkingiem podziemnym przy ulicy Krawieckiej. Niedawno powstały 2 nowe apartamenty Q10 Apartments przy ulicy Kuźniczej. 
  • 18 apartamentów dwupokojowych - dla nawet 6 osób. Polecam go dla rodziny, pary lub 2 par ze względu na dwa pomieszczenia (salon i sypialnia). Składają się z przedpokoju, salonu z sofą, aneksu kuchennego i łazienki. Wybierając się w czwórkę należy zwrócić uwagę czy sofa jest rozkładana. W niektórych apartamentach niestety nie jest, ale rozwiązaniem będą fotele z materacem. Na wiosenny pobyt super pomysłem będzie najnowszy Apartament Olimp zlokalizowany na 6 piętrze, który posiada taras! A kto nie lubi posiedzieć na balkonie w letni, ciepły wieczór z lampką wina? :) Ich cena zaczyna się od 240 zł za apartament na noc.
Apartament Palermo
  • 3 apartamenty trzypokojowe - Tytan, Paryż i Sycylia to największe mieszkania Silver Apartments do 6 osób. Składają się z przedpokoju, salonu z aneksem kuchennym, 2 sypialni i łazienki. W sypialniach są łóżka podwójne lub pojedyncze. Polecam je dla 3 lub 2 par, większej rodzinie lub znajomym. Bardzo przestronne dla lubiących duże powierzchnie.
Apartament Paryż
  • 2 nowoczesne i najnowsze apartamenty Q10 Apartments - dopiero powstają, ale czuje, że będą bardzo popularne, nie tylko ze względu na lokalizację przy ul. Kuźniczej. Do dyspozycji gości będą apartamenty typu studio i apartamenty dwupokojowe. Zdjęcia wkrótce pojawia się na stronie Silver Apartments.

Studio Q10
Apartament Q10

Czym Silver Apartments wyróżnia się od innych aparthoteli?

Najlepszą cechą Silver Apartments jest wciąż wychwalana przeze mnie lokalizacja. Dla mnie bardzo ważne jest, abym doszła do wszystkich znanych i polecanych wrocławskich miejsc na pieszo. Kolejnym atutem są konkurencyjne usługi, których nie posiada żaden inny aparthotel, czyli dodatkowe sprzątanie, organizacja romantycznej kolacji czy zakupy prosto do apartamentu!

Apartamenty mają klimatyzację docenianą zwłaszcza latem, windy to udogodnienie dla niepełnosprawnych oraz bezpłatną pościel - tak zgadza się, trzeba zwracać na to uwagę, bo spotkałam się z tym że ręczniki i pościel w apartamentach była osobno płatna. Duży plus za brak ukrytych kosztów. Kolejnym wyznacznikiem jest jakość usług na wysokim poziomie, co niestety u konkurencji rzadko się zdarza. Gość jest tutaj dobrze obsłużony od momentu przyjazdu do chwili opuszczenia obiektu.

Czy polecam ten aparthotel?

Zdecydowanie, wybór Silver Apartments będzie najlepszym wyborem. Wystarczy poczytać opinie, a niska cena zachęca do wypróbowania go. Ja nocowałam w przepięknym apartamencie Luna z dużą wanną, której niestety w swoim domu nie posiadam i bardzo nad tym ubolewam. Może wypróbujecie najnowszy apartament z tarasem?

Sprawdźcie obecne promocje oraz ofertę last minute i zarezerwujcie termin na Wasz udany pobyt we Wrocławiu. Dajcie znać czy się podobało i czy podzielacie moją opinię :) PS. Ciekawym miejscem opisującym apartamenty w Polsce jest blog: https://apartamenty-w-polsce.blogspot.com/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz